Ես և համակարգիչը

Իմ կյանքի ընթացքում ես ծանոթացա մի քանի բանի հետ, իմ թանգարժեք ընկերների հետ, սիրելի սպորտաձևի և համակարգչի հետ։ Բայց իմ ընկերությունը համակարգչի հետ ամենա շատն է ժամանակի առումավ, ես ավելի շատ ժամանակ եմ անցկացնում համակարգչի հետ քան իմ ընկերների հետ քանի, որ համակարգիչը տանում եմ տուն իսկ ընկերներին ոչ։ Կամ եթե համեմատենք սպորտաձևը և համակարգիչը, ես միևնույն էլ ավելի շատ ժամանակ եմ անցկացնում համակարգչի հետ քան, թե զբաղվում եմ սպորտաձևով։ Քանիոր ես, երբ որ զբաղվում եմ սպորտով ես հոգնում եմ մի-քիչ տանջվում եմ և մկաններս աշխատացնում եմ, այդ պատծառով ես չեմ զբաղվում իմ սպորտաձևով։ Իսկ համակարգիչը ես կարող եմ օգտագործել երբ ուզում եմ նայել կամ գրել, իհարկե հոգնում են իմ աճքերը և ուղեղը, բայց ես արդեն սովորել եմ այդ երկու բաներին։ Ես կապված եմ համակարգչի հետ իսկ ինքը իմ հետ, մենք լավ ընկերներ ենք դարձել այս իննը տարվա ընթացքում։ Ու կապ չունի թե ինչ համակարգիչ է դա իմ հինը թե նորը, մենք մնում ենք ընկերներ։

Leave a comment