ԻՆՔ­ՆԱ­ՏԻ­ՐԱ­ՊԵՏ­ՄԱՆ ՀԱՆ­ՃԱ­ՐԸ

Մի քանի նախադասությամբ ներկայացրու՛ քո վերաբերմունքը. ի՞նչ ես մտածում,  արտահայտի՛ր քո վերաբերմունքը կատարվող գործողությունների վերաբերյալ:

Ես վերաբերվում եմ այս պատմվածքին շատ դրական։ Իմ կարծիքով դա ճիշտ է, որովհետև հայերը հիմա շատ-շատ են երկրից դուրս գալիս։ Ես մտածում եմ, որ այդ գործողությունները, որ արվում են նրանք համ վատ են Հայաստանի համար համ վատ են, հայերը շատանալը և հայաստանին օգնելը դա լավ կողմն է իսկ վատը, այն է որ շատ-շատ հայեր գնում են Հայաստաից, որովհետև ուրիշ երկրներում փողն են ավելի շատ տալիս և ավ ընդհանրապես ավելի հեշտ է ապրել։

Դուր եկած հատվածները դո՛ւրս գրիր:

Եվ եթե այդ եր­կու մի­լի­ար­դից մի քիչ նվի­րես մյուս հա­յե­րին, ինչ­պես երե­սուն տա­րուց ավե­լի արել է Ալեք Մա­նուկ­յա­նը` մա­քուր հի­սուն մի­լի­ո­նից ավե­լի գու­մար տա­լով, բո­լոր հա­յե­րը ամ­բողջ աշ­խար­հում կտես­նեն լու­սան­կար­ներդ բո­լոր հայ­կա­կան օրա­թեր­թե­րում, շա­բա­թա­թեր­թե­րում, ամ­սագ­րե­րում, որ տպագր­վում են երկ­րագն­դի բո­լոր ծա­գե­րում հա­յե­րե­նով, անգ­լե­րե­նով, ֆրան­սե­րե­նով և հա­րա­վա­մե­րիկ­յան իս­պա­նե­րե­նով, որով­հետև մեզ­նից շա­տե­րը Ար­գեն­տի­նա են տե­ղա­փոխ­վել և այն­տեղ եկե­ղե­ցի­ներ ու դպ­րոց­ներ են հիմ­նել:

Հերոսի մասին  գրի՛ր կարծիք. ինչպիսի՞ն է` արդարացնո՞ւմ ես, հավանո՞ւմ ես, մեղադրո՞ւմ ես….

Այս պատմվածքի մեջ հերոս չկա, բայց եթե հերոսին սարքենք Հայաստանը, ապա այդ դեպքում, իմ կարծիքը Հայաստանի հանդեպ լավն է, որովհետև այս պատմվածքի մեջ համարյա բան չի տեղի ունենում։

Հայաստանը շատ թույլ է, որովհետև նա կորցնում է իր մարդկանց իր ժողովուրդին, որոնքը գնում են ուրիշ երկրներ։

Ստեղ արդարացնելու բան չկա, որովհետև մենակ հայաստանն է մեղավոր, որ իր ուժերը քիչ-քիչ նվազում են։

Ես հավատում եմ, որ եթե Հայաստանը մի քիչ խիստ լիներ մարդկանց, որոնք գնում են ուրիշ երկրներ ապա ավելի լավ կլիներ։

Այո ես մեղադրում եմ Հայաստանին, որովհետև ես արդեն գրեցի, որ եթե նա ավելի ուժեղ լիներ, ավելի հզոր։ Հիմա ինքը չէր լինի այսքան վատ վիճակում։

Leave a comment